Gijos. Etikos užrašai 5 klasei (serija „Šok“)

Gijos. Etikos užrašai 5 klasei (serija „Šok“)

9785430062927
Pristatysime per 2-6 darbo dienas
4,98 €
Autorius (-iai): Vaida Kuzmickaitė, Asta Meškauskienė, Jolanta Sereičikienė. Mokomasis dalykas: etika. Klasė: penkta. Amžius: 11-12 metų. Leidinio dalis: nėra. Leidimo metai: 2014. Puslapių skaičius: 64. Leidinio kalba: lietuvių. Leidykla: Šviesa. Prekės kategorija: pratybos.

Prekes klientams pristatome LP Express arba Smartpost Itella kurjeriais bei paštomatais. Užsakymus virš 100 € - pristatome nemokamai.

Užsakymams, kurie nesiekia 100 € vertės, pristatymo kainos yra:

  • Į Smartpost Itella paštomatą - 1.99 Eur
    Nurodytu adresu su Smartpost Itella - 2.99 Eur.
  • Į LP Express paštomatą - 2.99 Eur
    Nurodytu adresu su LP Express - 3.99 Eur.

Pasirinkti pristatymo būdą galėsite pirkdami prekes. Daugiau informacijos apie pristatymą skiltyje "Prekių pristatymas".

1. Apmokėjimas bankiniu pavedimu. 

Užbaigus užsakymą, ekrane matysite bei el. paštu gausite visus reikiamus duomenis paprastam bankiniui pavedimui atlikti. 

2. Apmokėjimas naudojantis el. bankininkyste.

Pasirinkus šį apmokėjimo būdą, galėsite pasirinkti banką iš kurio mokėsite. Pasirinkus banką ir prie jo prisijungus, visi pavedimui reikalingi duomenys bus supildyti automatiškai, pavedimą reikės tik patvirtinti.

Jūs galite grąžinti prekę per 14 dienų nuo prekių pristatymo Jums dienos. Prekė turi būti nenaudota, nesulamdyta ir niekaip kitaip nepažeista, t.y. prekė turi būti identiška naujai prekei. Šiuo atveju prekės siuntimo išlaidas apmokate Jūs.

Daugiau apie grąžinimo procesą skaitykite skiltyje "Prekių grąžinimas"

 

Įgalinkime vaiką spręsti etines problemas!

• Penktos klasės etikos mokymosi komplekto „Gijos“ (numatoma išleisti komplektus „Gijos“ V–VIII klasei) turinį sudaro 4 asmens veiklos sritys (AŠ–ASMUO, AŠ–TU, AŠ–MES, AŠ–TAI), daugiausia dėmesio skiriant probleminio mokymosi metodui.
• Probleminis mokymasis – šiuolaikinė mokymosi strategija, suteikianti galimybę mokiniui aktyviai veikiant, remiantis jau turimomis žiniomis ir patirtimi, ieškant naujų žinių ir veiklos būdų atrasti ir spręsti etines problemas.
• Probleminio mokymosi sistemos centre esantis mokinys, arba mokinių grupė, analizuoja atvejį, realią situaciją, nustato faktus, kelia klausimus, įvardija etinę problemą, numato galimus jos sprendimo būdus ir jų poveikį konkrečiam veikėjui bei nusprendžia, kuris sprendimo būdas tinkamiausias. Penktokai naudodamiesi pateikta schema palaipsniui mokosi etinių problemų sprendimo etapų. Pirmose pamokose jie mokosi nustatyti faktus, kelti etinio pobūdžio klausimus. Vėliau mokiniai mokosi įvardyti etines problemas, numatyti galimus jų sprendimo būdus ir kt. Baigę V klasę mokiniai jau geba taikyti visus etinės problemos sprendimo etapus.
• Mokytojo vaidmuo taikant probleminį mokymo metodą – sukurti tinkamą edukacinę aplinką, padėti mokiniams kryptingai formuluoti tikslus, konsultuoti pasirenkant informacijos šaltinius, koordinuoti mokymosi veiklą ir įsivertinimą. Šį mokytojo vaidmenį padeda įgyvendinti etikos mokymosi komplekto metodinės rekomendacijos.

Mokomasis dalykas
Etika
Leidinio serija
Šok
Leidinio kalba
lietuvių
Leidinio tipas
Pratybos
Klasė
5
Leidinio dalis
Nėra
Prekė pridėta į norų sąrašą